Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Lisa - 20 februari 2013 09:27

Enda sedan jag flyttade hemmifrån har jag velat odla grönsaker och örter på balkongen. I ettan hade jag jordgubbar, smultron och chili, i tvåan hade jag ingenting och förra sommaren här i trean hade jag inte heller någonting men nu är jag så fruktansvärt sugen på att sätta igång så det finns inte!

Det fullkomligt kliar i fingrarna och jag har nog minst 15 olika saker jag vill odla! Jag får nog dra ner det åtminstånde till hälften men iaf :P Jag ska försöka få Daniel lite intresserad av det också, eller ja iaf tillräckligt så jag kan få hans synpunkter på vad han helst vill äta :P

Sedan återstår bara att köpa frön och driva upp dom, fixa en massa krukor och sen ställ ut dom när våren/sommarne kommer ^^
Daniel kommer att förutom bygga trall på balkongen även få i uppdrag att bygga en hörnhylla som jag kan ställa krukor på :)

Ovido - Quiz & Flashcards