Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Lisa - 28 februari 2013 22:07

Idag har Dexter varit hemma med mig och varit sjuk :( Stackars lilla killen, det var ju inte så länge sedan som han var sjuk sist. "Tack" vare  att han hade feber så spenderade vi större delen av dagen i soffan under täcket tillsammans eftersom att inte jag heller kände mig helt hundra. Fast vi kände oss nog ganska nördiga :P Jag låg och tittade på dokumentärer på datorn och Dexter låg mot mig och tittade på barnkanalen på tv.


Fram mot eftermiddagen var han lite piggare så då satte han sig som vanligt i vårat sovrumsfönster på span ut mot parkeringen för att se när pappa kom hem <3


Nu sitter jag och virkar en liten blå kameleont till Dexter. Det var länge sedan jag gjorde något kreativt så det är himla kul :) Tyvärr så har jag blandat ihop increase och decrease så nu får jag repa upp några varv :P Men det var inte så många iaf :)






Ovido - Quiz & Flashcards