Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Lisa - 5 mars 2013 18:36

Igår var läggningen verkligen påfrestande. Dexter tänkte inte sova och sprang upp så fort man satt sig ner igen.
Kvällen hittills känns som att det kommer bli en repris av igår. Inget som varken Daniel eller jag ser fram emot.
Jag har redan fått stoppa honom i säng två gånger så det blir nog en kul kväll...

Av Lisa - 5 mars 2013 13:40

Jag har seriöst världens snällaste sambo <3
I morse kom han hit och hämtade Dexter och mig, vi lämnade Dexter på dagis tillsammans och sedan skjutsade han ner mig på stan så jag hann i tid :) Jag fick till och med hans kort med mig ^^


När "mötet" var avklarar så gick jag till H&M och tittade på lite kläder. Jag behövde köpa mig ett par byxor för mina ör antingen för stora, för små eller helt enkelt trasiga... Jag hittade ett par jätte snygga byxor men just nu ligger jag mitt i mellan två storlekar så 36:orna var för små och 38:orna för stora :( Det slutade med ett par leggings ist :)
Klockan började närma sig lunch för mig så Daniel fick bjuda på på lite mat också :) Och när jag var på väg hem så kunde jag inte låta bli att gå in på åhlens. Där hittade jag 3 par fina örhängen som jag inte kunde låta bli att köpa. Men eftersom att Daniel sa att jag bara skulle köpa byxor och jag redan hade bjudit mig själv på lunch så bad jag expediten att plombera dom så vi kan lämna tillbaka örhängena om Daniel inte tycker att det är okej :)


Igår fick jag hem mitt nya simkort också såvi åkte och låste upp mobilen då. Nu när jag kom hem så har jag fixat lite med den så nu har jag alltså en iphone jag också ^^ en svart och jätte fin <3

Ovido - Quiz & Flashcards