Alla inlägg den 14 mars 2013

Isa

Av Lisa - 14 mars 2013 15:55

Sara och jag började dagen på djurmagazinet i stan och sedan fortsatte vi till djurmagazinet och arken zoo i västerås och tittade på akvarium för Sara ska köpa ett större till sina fiskar :)

Ett fint vitt blir det och jag skulle inte ha något emot att byta ut mina mot ett sånt heller :P

Men deta finns det ingen plats till tyvärr :( Jag får njuta av det hemm hos Sara ist :)


När vi kom tillbaka till stan så åt vi på chop chop innan vi gick och hämtade Dexter tillsammans.
Dexter tyckte att det var kul att träffa Isa, Saras svärfars hund :)

Otroligt söt liten hund :) En kromfohrländer

Sen så har Sara börjat blogga igen på en ny adress http://glitra.bloggplatsen.se där hon kommer skriva om sin häst, hund och sitt liv :)

      

Av Lisa - 14 mars 2013 06:59

Väckarklockan ringde kl 6 idag! Usch så trött jag var... Dexter vaknade också till av den men vände sig bara om och somnade om. Tänk om jg också hde kunnat fått gjort så, det såg så himla mysigt ut <3

Ist gick jag upp, satte upp håret, klädde på mig kläderna och gjorde iordning frukost som  jag knapt har petat i ens för jag inte kan äta så här tidigt :S Jag som behöver all näring jag kan få idag.


Dexter ska jag snart väcka och klä på kläder så ska han få gå till dagis riktigt tidigt och äta frukost där för första gången :) Sedan kommer Simon och hämtar mig på parkeringen hemma och kör mig till vårdcentralen snäll som han är :)

När jag är klar där borta så kommer Sara och hämtar mig och så ska vi gå en promenad med Felix och hennes svärfars hund :)

Ovido - Quiz & Flashcards