Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Lisa - 20 mars 2013 19:18

För lite mer än en timme sedan fick jag för mig att jag skulle ut och springa. Så jag började leta fram kläder som jag kunde ha på mig.
Till slut föll valet på ett underställ, en långärmad träninströja, en t-shirt och mina mjukisbrallor. Sen fick jag låna Daniels träningsjacka och så min mössa på det. Jag kände mig som ett tält, men redo var jag.
Jag stoppade i hörlurarna och sedan knatade jag på.

Dom första 500m gick jag jag i rask takt men sedan sprang jag faktiskt hela tiden :) 2,78km totalt

Av Lisa - 20 mars 2013 11:06

Jag tittade till mina odlingar nyss och fick syn på... Mögel! Inte så himla kul men det var bara i kanterna på krukorna så jag tog bort det och så ökade jag ventilationen så kommer det förhoppningsvis inte tillbaka igen :)
En rolig sak är att en liten tomatplanta har kommit upp :)

Av Lisa - 20 mars 2013 07:18

Just nu är jag så himla trött, Dexter har snurrat en massa och krupit under/bort från täcket hela tiden för det har blivit för varmt/för kallt... Hoppas att febern snart går över så han sover bättre :) nu är jag så trött så jag ser i kors men det känns lite onödigt att somna om när klockan är så här mycket.

Skapa flashcards