Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Lisa - 21 mars 2013 23:07

ÄNTLIGEN somnade Dexter!
Han har varit rejält övertrött och inte alls velat sova...
Han har aldrig provicerat så mycket som han har gjort nu dom senaste timmarna. Han har sparkats, spottars, slagits och skrikit. Men nu sover han äntligen och allting är glömt och förlåtet, han är ju trotts allt vår stora lycka och ängel här i livet <3

Av Lisa - 21 mars 2013 17:04

Åh så skönt det var att få lite passning av Dexter så Daniel och jag kunde åka iväg och handla själva!
I nu läget har vi ingen bil för Daniel smällde med en annan bil i måndags och som tur var så var det ingen som skadade sig! Men bilen blev ganska förstörd så den är inlämmnad till en värkstad och vi inväntar besked från försäkringsbolaget.

Man skulle kunna tro att blåtiran kommer från smällen men i själva värket kommer den från våran kära son.

Av Lisa - 21 mars 2013 15:12

Imorse var Dexter riktigt rolig. Han fick en skål med havregryns gröt till frukost och åt så fint så jag tänkte att jag nog kunde smita på toa ett tag.
Men det kunde jag inte... När jag kom tillbaka hade han gröt i hela ansiktet, på magen, benen, armarna och enda upp på huvudet. Ja han hade till och med gröt på ryggen!
Förståligt nog så blev det en dusch efter den frukosten;)

Ovido - Quiz & Flashcards