Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Lisa - 24 mars 2013 19:23

Nu luktar det riktigt gott här hemma ^^ Jag har ett långkok på spisen som har stått sedan klockan 14 ungefär :)

Jag smakade lite på köttet för ett tag sedan och det var riktigt gott och nu står såsen och gottar ihop sig :)

Än så länge verkar det lovande :D

Börjar bli riktigt hungrig nu så ska nog sätta på potatisen och lägga i köttet i såsen så det får koka ihop lite.


Det gick riktigt bra att lägga Dexter idag för en gångs skull :)

Jag satt på golvet bredvid hans säng och läste en saga för honom och när den var klar släckte jag lampan och satt där i mörkret bredvid honom. Efter typ 30sekunder hördes "datten" Så jag gick upp och hämtade lite vatten till honom som han fick dricka upp och sedan gick jag ut och stängde dörren försiktigt.

Det var så tyst så jag nästan trodde att han somnade på en gång, men efter ca 10-15 minuter kom han ut och skulle lägga sig inne i våran säng.

Jag hämtade honom, kramade om honom lite och lade tillbaka honom i hans egen säng och gick ut igen.

Nu är det 30 minuter sedan så jag vågar påstå att han nog sover nu ^^


Han har varit riktigt gosig och pussig idag <3

Av Lisa - 24 mars 2013 14:24

Daniel och jag passade på att leka med bilbanan medan Dexter låg och sov middag. När Dexter sen vaknade så fortsatte far och son att köra bilarna fort fort :)

Nu är Daniel iväg för att låna en bil till ikväll och Dexter och jag har planterat mini paprika tillsammans :)

Av Lisa - 24 mars 2013 10:48

Dexter lekte så fint för sig själv inne på sitt rum. Trodde jag, när jag gick in för att kolla till honom fick jag se att han rivit sönder riddarborgen som han hade på väggen :(
Plus att han försökte klättra i garderoben så nu får han sitta och titta på Pettsson och Findus ett tag

Av Lisa - 24 mars 2013 08:37

Dexter kör lite morgon gymnastik.
I soffan.
På oss....
Upp på papas knä, HOPP, landa på mamma och pappa

Skapa flashcards