Alla inlägg den 1 april 2013

Av Lisa - 1 april 2013 15:22

Klockan 11 i morse gick Daniel, Dexter och jag ut på en promenad. Vi gick till ica, öb, nightmare outlet, djurmagazinet, underbara hem och sen öb en gång till innan vi gick hem :)
Jag fyndade små söta påskprydnader till halva priset på öb, Dexter fick nya snygga kalsonger och så köpte Daniel en akvariebok till mig :)
Jag har tittat på den här boken länge och nu gick jag faktiskt fram och bläddrade i den. När jag vände på den blev jag glatt överaskad, 99kr! Herregud tänkte jag det kan ju inte vara möjligt att jag ska ha sån tur :)
Sen går vi och betalar och då får jag veta att den inte alls kostar 99kr utan 299kr och att någon måste ha satt dit fel lapp eller bytt :/ men snälla som dom är fick jag boken för 99kr i alla fall :D

Ovido - Quiz & Flashcards