Alla inlägg den 5 april 2013

Av Lisa - 5 april 2013 23:09

Dexter vaknade nyss och hade 39,5 i feber :( jag gillar inte riktigt att den stiger.
Nu ligger vi nerbäddade i våran säng och hoppas på att febern är borta när vi vaknar igen. Jag har iaf satt på en påminnelse kl 3 i natt för att ta tempen och eventuellt ge mer alvedon.
Mammas lilla hjärta :'(

Av Lisa - 5 april 2013 18:48

Usch så jobbigt det är att se Dexter när han är så dålig :( Han har verkligen ingen energi alls. Vi har tittat på film hela dagen för han orkar inte göra något annat och nyss somnade han på mig här i soffan så jag bar över honom till sin säng och gav honom lite alvedon. Förhoppningsvis mår han bättre imorgon men just nu så känns det inte som det :(

Han har knappt ätit någonting idag heller :( lite mer än en halv smörgås till frukost, tre skedar mat till lunch, två bitar kardemummakaka till mellis och sen inget mer. Jag försökte ge honom lite gröt på kvällen men det ville han inte ens smaka på :( Tur att han dricker bra iaf <3


Men jag ska nog flytta över honom till min säng och öppna vädringsfönstret lite innan jag går och lägger mig för säkerhets skull.

:(

Av Lisa - 5 april 2013 15:26

Dexter har 39,4 i feber nu så han har fått alvedon och nu sitter vi i soffan och tittar på Kalle Anka, äter kardemummakaka och dricker isvatten <3

Av Lisa - 5 april 2013 13:13

Jaha... Det var ju en rolig fredag man kommer att ha =/

Daniel har åkt iväg och kidnappat sin bror tillsammans med kusiner/vänner och är på väg till båten. Mange ska gifta sig om 1,5 vecka så nu blir det en rejäl svensexa för honom.

Här hemma är dexter sjuk med feber och allmänt hängig :(

Vi ska gå till affären och köpa lite gott till ikväll och sedan går vi nog in igen. Vi sparar på hans energi till imorgon för då ska vi till tunapark med mormor och titta på kläder till mig. 8 dagar kvar till bröllopet och fortfarane har varken jag, Dexter eller Daniel något vettigt att ha på oss :/ Jag fick iaf se en bild på klänningen sandra ska ha på sig så nu vet jag på ett ungefär vilken typ av klänning jag ska ha. Ingen balklänning iaf :P Synd annars hade jag kunnat återanvända den jag hade när mamma och Petter gifte sig :P Synd bara att jaginte kommer i den fortfarande :P

Av Lisa - 5 april 2013 00:22

Om ingenting oväntat händer så kommer vi ha en ny bil imorgon :D Det blir en volvo och inte alls den Daniel var och tittade på idag. Men den är jätte fin och faktiskt bättre än den första bilen så det blir nog bra :) Bilder och så kommer upp i morgon om vi nu köper den :) Sedan på söndag köper vi en ny tv, en platt tv! :) Skönt :D

Och så ska vi börja kolla på en ny soffa och beställa den ^^ Det är så himla skönt när saker och ting börjar falla på plats :)


Just nu så känns det himla konstigt. Det känns som att jag har missat något som jag borde ha gjort :S Känner en sån där jobbig oro i hela kroppen och klump i bröstet, men jag vet inte varför =/ frustrerande då jag vill sova men inte alls kan komma till ro...

Ovido - Quiz & Flashcards