Alla inlägg den 6 april 2013

Av Lisa - 6 april 2013 18:32

Här kommer lite bilder från tuna park och på en liten febrig pojke som tittar efter sin pappa <3

Av Lisa - 6 april 2013 12:45

Idag när vi vaknade vid 8! så kändes han inte alls lika varm, mycket riktigt så hade tempen gått ner till 38,4 och han var bra mycket piggare. Han åt en hel smörgås och tittade på kalle Anka och satt nästan helt still. Lugnare än vanligt men på väg att bli sitt vanliga jag :)

Jag passade på att duscha när han åt frukost och så slängde jag i en tvätt också när jag ändå var där inne :)

Efter frukosten satte jag på en disk också, vattnade blommorna, dammsög och gav fiskarna mat :)


Han var inte så värst matglad vid lunchen men desstå piggare iaf och nu när han skulle sova lite middag smög han upp och började spela på sin pianomatta <3 Jag fick lägga mig bredvid honom tills han somnade vilket resulterade i att jag också har sovit lite middag idag :P

Nu ska jag kolla klart på filmen jag började med igår :)

Skapa flashcards