Alla inlägg den 18 april 2013

Av Lisa - 18 april 2013 10:45

Här ser man dom lite i bakgrunden, jag vet inte om jag ska måla dom vita eller låta dom vara som dom är det får vi se längre fram när ballkongen är fixad. Och ja Dexter var lite missnöjd över att han fick sitta på fotstödet :P

Av Lisa - 18 april 2013 10:34

Igår var en ganska bra dag.
Jag mötte min handledare utanför Jysk och så gick vi in tillsammans och gjorde upp en ny plan med dom så nu känns det mycket bättre även om det fortfarande känns jobbigt. När det var klart så gick jag iaf hem och låg i soffan resten av dagen. När stressen och ångesten äntligen släppte så fick jag världens huvudverk som häll i sig enda tills jag skulle gå och lägga mig =/


När klockan var 15:30 så smsade Daniel att jag skulle komma ner och så hämtade vi Dexter nästan tillsammans (jag satt kvar i bilen) . Sedan köpte vi 6 redbull och åkte till vallhalla och bytte dom mot två fina baljor/tunnor som jag ska ha lite av mina odlingar i senare när det blir lite varmare :) Vi handlade lite på willys och gick sedan en väldigt kort stund på rusta också men där fick jag något helkonstigt som slog till och jag blev nästan illamående och kände mig väldigt svag. Vi skulle åka och köpa två kattböcker i t-hälla också så det fick Daniel göra medan jag och Dexter satt kvar i bilen för jag orkade inte gå ut.


Dexter var en dröm igår, han åt två stora protioner, var inte allt för "jag vill inte, jag kan själv" och somnade på en gång utan krångel :) Men han är ju fruktansvärt söt nu när han börjat med att lägga armarna i kors när han blir sur eller tycker att han blir orättvist behandlad <3

Ovido - Quiz & Flashcards