Alla inlägg den 20 april 2013

Av Lisa - 20 april 2013 21:40

Jag bjuder på en lite rolig bildserie på när Daniel irriterade Dexter som tittade på film :P

                     

Av Lisa - 20 april 2013 21:19

Den här lördagen har varit en helbra dag!

För det första så fick jag sova enda tills jag vaknade av mig själv vid 8:30 ^^

Sen har jag varit på tuna park med mamma och shoppat loss :) Jag köpte en dounat, nya hörlurar och sen ett löpar set med taights och en vindjacka som man känner sig riktigt jäkla snygg i när man springer! :P Det bästa av allt är att jag kunde köpa det i storlek 36! :D Visst, lite lite tajt sitter det men det är snart löst :)

Vi delade på en nachotallrik med kyckling på Waynes och en liten fika på det <3


När vi var klara på tuna park så åkte vi hem till Melvin som var hemma själv och jag fick en jätte kram av honom <3

Vi satt en stund på balkongen och pratade lite innan mamma skjutsade ut mig till sundbyholm där Daniel och hans familj höll på och fixade med husvagnen och den nya tomten där :)

Jag tror verkligen att det kommer bli supermysigt där i sommar och Ewa är så snäll och låter mig få hela rabatten som jag ska göra om totalt :D Det blir iaf krusbär, röda vinbär och rabarber till en början. Självklart blir det lite jordgubbar också ^^


Mamma fick med sig en sjuk Dexter hem så när vi var klara för dagen i sundbyholm åkte vi hem till mamma och åt mat. Jag satte på mig mina nya fina springkläder och för att visa och det slutade med att jag fick låna Melvins lite för små skor och springa i skogen med Simon ^^ super mysigt :D


Nu på kvällen när vi kom hem så satt vi på balkongen och åt färsk ananans och planerade för hur vi ska göra för imorgon åker vi till k-rauta och köper material ^^

 


Skapa flashcards