Alla inlägg den 21 april 2013

Av Lisa - 21 april 2013 19:44

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Efter en massa krångel med virke osv så bestämde vi oss för att fixa balkongen nästa helg.

Den här dagen har vi ist spenderat tillsammans med Ewa och Bosse vid husvagnen. Daniel och jag har krattat ihop gigantiska högar med löv och breddat på rabatten lite. Efter lite övertalning så fick jag iaf med Daniel på att det var en bra idé att åka och köpa kompostgaller just nu så vi kunde få undan högarna. Sagt och gjort, vi åkte och köpte kompostgallret och tittade lite på andra saker som kunde vara kul att ha där ute.

När vi kom tillbaka satt Dexter på farfars motorcykel och sa "brum brum" <3


Vi köpte med oss kalspaderbullar och bjöd på men innan dess fyllde vi hela komposten till toppen och ändå finns det fler högar kvar på tomten så nästa helg blir det att köpa en till :P

       

Av Lisa - 21 april 2013 08:31


1. En snygg skinjacka jag hittade på Lindex till Dexter.

2. Mina nya springkläder fast jackan är lila och inte blå.

3. Min hörna hos Daniels mamma och pappa i sundbyholm

4. Efter att jag varit där och pillat. Den ska bli lite större och sen ska jag luckra upp jorden och börja plantera när tjälen försvinner :)

Ovido - Quiz & Flashcards