Alla inlägg den 24 april 2013

Av Lisa - 24 april 2013 10:09

När vi satt i bilen och skulle handla så var jag dum nog att berätta för Daniel att jag tycker att det är kul att handla mat, iaf när vi åker till ica maxi. Oj så han skrattade åt mig, men det kan jag bjuda på <3 Om sanningen ska fram så tycker jag faktiskt attd et är jätte mysigt att handla tillsammans med min familj. Oftast iaf. Igår var Dexter riktigt anti och då är det inte så kul att ha med honom och handla.

Först skulle han ha en egen vagn och det gick ju bra tills vi började lägga i varor där, "NEJ!" Så då hämtade vi en korg att ha våra saker i så kunde han få köra runt med sin vagn. "NEJ, nej!" Då var det mycket roligare att ha korgen helt plötsligt. Suck på trötta små barn som har ärvt mammas humör :P


Vi köpte en CD-skiva till Dexter med Emil i Lönneberga där Astrid Lindgren läser som han fick lyssna på i bilen och så hittade jag fina stolsdynor tillstolarna på balkonen för en billig peng så dom ska jag köpa sen :)


När vi kom hem ringde Simon och frågade om jag ville ta en liten tur i bilen med honom.

Vi åkte till garaget och tittade på motorcyklarna, på solnedgången i mälarbaden och så åkte vi runt och tittade på en massa hus borta vid EBK för jag sa att jag ville bo nära hundklubben när vi flyttar till hus så jag kan vara mer aktiv där :P



Nu på morgonen har Dexter hjälpt mig att vattna alla växter, vi har hängt upp och vikt tvätten från igår och satt på en ny maskin :) Om vi orkar ska vi ta tag iden gamla tvätten som ligger i sovrummet ocksås om ska vikas och läggas in i garderoben :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards