Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Lisa - 13 maj 2013 12:02

Som några av er redan förstått så var Daniel och jag och hälsade på Melker igår.

Vägen dit kändes himla lång och jag hade ont i magen hela vägen dit.

Sen kom vi tillslut fram och Melker kommer springandes mot oss och det onda släppt på en gång <3

Han skällde enda tills vi klev ur bilen, då blev han tyst och sprang fram och viftade på svansen.
Melker fick två paket som han fick öppna på gräsmattan och Tobbe och Irene fick minirosor i en krukar som lyckligtvis passade perkeft i deras kök :)


Vi blev bjudna på fika och sedan pratade vi länge länge om Melker. Dom frågade om tips och råd och jag myste med Melker och visade hur man använde sig av klicker :)

Deras ena dotter satt och sög åt sig allt som jag berättade och tipsade om så jag tror att Melker nog kommer få träna lite mer nu när hon vet hur man ska göra :) Hon visade iaf stolt upp några trix hon lärt honom.


Allt som allt var det en härlig dag med mycket skratt och Melkermys <3

   


Tjejerna hade en massa kaniner som Melker älskar att pussa i öronen :P      

Deras fina får med sina lamm :)  

Dom hade en helt fantastisk utsikt från sin tomt!                

Ovido - Quiz & Flashcards