Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Lisa - 20 juni 2013 23:22

Dagen innan midsommarafton...
Det känns lite konstigt att inte vara på Gotland i år som jag varit dom senaste åren. Det finns nog inget annat ställe som ligger mig så varmt om hjärtat än den fäjne öjn <3
Hela atmosvären är helt annorlunda där och jag blir så lugn av att vara där. Någon gång i framtiden hoppas jag på att jag, Daniel och Dexter åtminstånde har en sommarstuga där så jag får vara där ofta ^^

Men imorgon är med midsommar som sagt och i år ska vi fira i sundbyholm med Daniels familj och det är inte fy skam det heller :)
Jag tror att det kommer att bli riktigt kul och för att göra det lite skojigare ändå så ska Simon vara med oss där :)
Premiärdopp och grillat står på schemat och jag hoppas på en toppen dag :)

Glad midsommar på er alla som läser och en extra hälsning till Mamma, Melvin, Monica, Olle och Johan som har det mysigt på världens bästa ställe!

Dexter lånade pappas flip-flop tidigare idag när vi var på ica maxi och handlade som alla andra

Ovido - Quiz & Flashcards