Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Lisa - 25 juni 2013 23:15

Daniel fick sluta tidigare idag så vi hämtade Dexter tillsammans till Dexters stora glädje :)
Sedan for vi mot tuna park. Daniel hittade en t-shirt till sig och Dexter fick en keps, en solhatt och 3 par kalsonger^^
Sedan klippte både Daniel och jag mig innan vi åkte hem :)

Daniel åkte för att titta på speedway och stackars Dexter fick roa sig med en snabb dusch för att bli av med sandlådan i huvudet :P
Det blev till och med en liten sandhög kvar på skötbädden efter hans huvud när han bytte blöja på dagis :P

När han var ren och insmord med alla möjliga sorters salvor (barnlotion,mildison och mot myggbett) så var det daggs att slänga sig i sängen :)
Precis när jag skulle gå ut så säger han att jag ska stanna för han vill att jag ska sjunga <3 Det har aldrig hänt förut. Han ville höra vargsången och när den var slut så skulle jag gå ut.

Nu ligger han och sover mellan Daniel och mig. Talar i sömnen gör han också, nyss skrattade han till och innan dess så röck han till i hela kroppen och sa "oj brum brum!" :P

Av Lisa - 25 juni 2013 13:47

Imorse när jag cyklade förbi trädet och den lilla fågelungen så fick jag se den liggandes död på marken :(
Rip lilla fågelunge <3
Ja la den på en bättre plats under en buske så alla barn skulle slippa se den lilla kraken :(

När det var klart cyklade jag till pappa och fortsatte att måla på bordet. Så nu har jag grundat benen och strukit på första lagret på bordet :)

Sommar <3

När jag var klar cyklade jag till underbara hem och tittade lite där och när jag ändå var i krokarna så tittade jag in på djurmagazinet, nightmare outlett, och öb där jag köpte två målarböcker och lite pennor till Dexter :)

Ovido - Quiz & Flashcards