Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Lisa - 20 juli 2013 21:07

I morse åkte Daniel iväg med Basse för att göra något roligt antar jag, så den här dagen har Dexter och jag spenderat med att cykla. Först cyklade vi till pappa men han var inte hemma, ist fick jag hjälp av grannen Kjell att pumpa cykeln. När cykeln var i toppskick igen cyklade vi till Jennie och tittade lite på deras loppis, vi cyklade till arken zoo och tittade på lite tillbehör, till Granngården för att titta på samma saker och sedan cyklade vi hem igen :)

Av Lisa - 20 juli 2013 11:05

Igår var en mycket rolig dag :) Daniel köpte sig en båt tillsammans med Fredrik, Basse och Bosse. Den hämtade dom igår och sjösatte. Det var lite problematiskt ett tag men till slut så löste sig allting och båten låg där den skulle ligga :)

Simon var med och hjälpte till och innan det så kom han hem till mig och bjöd mig på fika :D


Daniel och jag har också kommit fram till att Dexter ska få ett litet husdjur i augusti ^^ Trot eller ej så var det faktiskt Daniels idé men jag var inte sen att haka på :) Så nu längtar jag och förbereder och Dexter är än så länge helt ovetandes. Eller han hör ju vad vi säger men han förstår inte rikitgt vad vi pratar om :)

Ovido - Quiz & Flashcards