Alla inlägg den 21 september 2013

Av Lisa - 21 september 2013 08:33

Igår var Sara, jag och Becka hemma hos Mysan på tjejkväll :)
Det var jätte trevlig och Mysan hade det verkligen jätte fint hemma! Precis så där som jag vill ha det.
Det var iaf en jätte rolig kväll och jag är glad för att jag följde med trotts att jag har lite dåligt samvete för att jag inte följde med och firade min svärfar :/

I alla fall så kom jag hem rätt sent. Jag satt i soffan och tittade på mobilen ett tag och snittade för mig själv. Efter en stund kommer Daniel upp helt yrvaken, han trodde det kanske var någon inbrotts tjuv som brutit sig in :P

Han passade på att uppdatera mig om att Dexter var sjuk innan han gick och lade sig igen.
Typiskt också... Jag som hade planerat att vi skulle åka till vilsta och titta på sm utställning för möss.
Jag får se om vi kanske kommer dit iaf, han verkar rätt pigg nu fast han inte fått Alvedon på ett tag :) jag håller tummarna.

Tjejkväll :)

Lycka tyckte att det såg gott ut :P

Hon blev lite trött

Ganska mycket trött

Tillslut var hon jätte trött ;)

Skapa flashcards