Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Lisa - 8 oktober 2013 21:36

Idag känner jag mig väldigt nöjd och glad och en liten gnutta bortskämd ^^

Lite hundträning på morgonen gör gott för själen <3
Hösten är typ urmysig trotts grå himmel!
Jag har varit duktig och mailet viktiga mail och på eftermiddagen åkte Daniel, jag och Dexter till Tuna park och köpte skor till hela familjen så nu är vi redo för kallare väder :)

Här är mina skor som jag fick av Daniel <3

När vi kom hem började jag med maten men jag blev ganska snabbt bortbytt där ifrån (har man en pannkaksmästare till sambo så har man ;P)

Efter maten åkte Daniel och meckade med sin cross . Dexter fick roa sig med att duscha och bada innan han skulle sova.
Det var tufft men vi lyckades tillslut :)
Lagom när Dexter somnat så kommer Daniel hem och har köpt med sig cola och choklad till mig <3
Så han är förlåten för att han snodde datorn från mig för att kolla på crossgrejer ;)

Av Lisa - 8 oktober 2013 11:24

Idag tränade Ingela och jag rallylydnad med hennes hundar igen, det är så grymt kul!
Den här gången filmade vi lite också så här kommer filmerna :)



 
 
 



 


Lexus var inte riktigt nöjd med att sitta och vänta på sin tur <3


 

 


 

Skapa flashcards