Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Lisa - 10 oktober 2013 23:03

Igår hade jag en väldigt trevlig dag som bestod av en höstig hundpromenad med Ingela i Årbyskogen där jag också fick vinka lite till Jennie och se henne tillsammans med sina elever, saknar dig <3
Och sedan träffade jag Sara och pratade om både roliga och tråkiga saker.
Vi hämtade Dexter från dagis och släppte hund och barn lösa i fårhagen.
Film från det kommer men så länge blir det en bild :)

Idag tog jag på mig träningskläderna när jag skulle lämna Dexter på dagis.
Och efter att ha lämnat honom och blivit påhejad av hans fröknar kände jag mig ganska peppad på en powerwalk :)

Jag önskar att vi bodde närmre kronskogen!

När jag gick förbi spökis på vägen hem så var Dexters avdelning där och lekte. Hans fröknar fick syn på mig och vinkade glatt och gjorde tummen upp. Då blev jag lite piggare och orkade knata på resten av vägen hem :)

Jag pussade lite på Laban när jag kom hem innan jag duschade och åt lunch. Slappa framför tvn hann jag med en stund också innan det var dags för att hämta Dexter och ta promenad nummer två för dagen, den här gången med Ingela som sällskap :)

Skapa flashcards