Alla inlägg under november 2013

Av Lisa - 11 november 2013 08:21

I lördags var jag på tjejkväll hos Nina, det var jätte trevligt som vanligt. Dessutom upptäckte jag hur gott det är med jordnötsringar :)

Igår åkte Dexter och Daniel iväg tidigt på morgonen och lämnade mig ensam större delen av dagen som jag spenderade med att läsa, skönt att få göra ingenting.
Daniel kom och hämtade mig och så köpte vi med oss en tårta hem till hans föräldrar.

När vi sedan hade gått och lagt oss för kvällen så ringer telefonen kl 22!
Det är Daniels chef som ringer och ursäktar sig så mycket och undrar om Daniel kan tänka sig att jobba natt.
Så helt plötsligt blev jag ensam i sängen hela natten och stackars Daniel som gick upp kl 7 i går morse kom inte hem förrens kl 5:30 idag.

Av Lisa - 9 november 2013 09:06

Daniel tyckte att det var länge sedan jag bloggade nu så tänkte att jag kunde skriva lite nu.
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, snart ska jag äta lite frukost, ge alla djuren frukost och efter det ta bussen ner till stan och fixa lite saker innan jag åker till mamma.
Kl 15 blir det mellis där så då kommer Dexter och Daniel också som är iväg och kör cross.

Igår firade Daniel och jag att vi har varit tillsammans i 4år och förlovade i 1år :) vi åt god mat och tittade på film tillsammans.

Ovido - Quiz & Flashcards