Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Lisa - 10 januari 2014 23:38

Imorgon fyller min älskade lilla grabb 3 år.
Tänk jag för exakt 3 år sedan låg i soffan och tittade på film och hade ont i magen <3
Vi har haft en riktig mys dag idag. Allting har bara varit på topp! Dexters humör, mitt humör, bakningen, maten... ja allt.


Efter att jag hämtade honom på dagis så cyklade vi hem. Jag plockade undan lite i köket och bakade en kladdkaka till imorgon och Dexter lekte med sin lera han fick som för tidigfödelsedagspresent . Sedan satt han jätte länge i mitt knä och myste och busade, "pruttade" mig på kinden och jag låssades bli helt förfärad av hans fräckhet och Dexter kiknade av skratt, älskade lilla unge <3
Sedan gjorde vi älgbiffar tillsammans och väntade på pappa som var på väg hem från garaget.


På kvällen har jag roat mig med att baka kokosrutor och att slå in Dexters presenter.
Imorgon kommer hela tjocka släkten hit för att fira honom och det har han pratat mycket om :)

   


Sen vill jag bara visa Dexters monster som han målade hemma hos mormor sist vi var där:)

 



 

Ovido - Quiz & Flashcards