Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Lisa - 24 januari 2014 21:56

Idag hade dagis stängt så Dexter och jag tog bussen ner på stan ett par timmar :)

Det var himla spännande att åka buss!

Vi gick och strosade i affärerna, gick till Br-leksaker så Dexter fick hämta ut sin födelsedagspresent som han skulle få efter som att han är med i Br-klubben :)
Sedan åt vi lunch på McDonalds till Dexters stora glädje, han ville hellre ha hamburgare än fika tokstollen :P
Han fick iaf en happy meal och jag tog två cheeseburgare, pommesen struntade vi i och delade istället på Dexters morötter :)

Efter maten handlade jag lite nya kläder och för första gången på länge så var det riktigt roligt! Nog för att det sitter lite tajt fortfarande men nu är jag iaf en small igen! :D medium var för stort och eftersom att jag tränar regelbundet nu så tordes jag köpa "rätt" storlek ^^

Det var med ett stort leende jag promenerade iväg till munktell med Dexter för ett nytt träningspass :)
Tyvärr gick det inte jätte bra, gjorde ont i blåmärket efter bettet och mina smalben och höfter sa ifrån ganska rejält i slutet. Blev lite små putt men efter lite peppning och uppmuntran från pappa så känns det bättre igen och jag är nöjd med min insats trots att jag inte gjorde så bra ifrån mig.

Dexter däremot tränade på bra, han sprang ett varv helt själv och sen sprang han lite med min farmor som passade honom.

Lite ledsen att jag glömde fota honom i hans fina träningskläder :(

Ovido - Quiz & Flashcards