Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Lisa - 4 februari 2014 13:26

Idag känns allting mycket bättre än igår, igår gick nästan ingenting bra.

Först gick det jätte bra med tamträningen med mössen. Båda två gick upp i min hand frivilligt och åt, sen tänkte jag att det gick ju super bra så jag testar att ta upp Stina, hon blev så rädd så hon pep flera gånger och jag kände mig urusel som pressade henne för långt :(
Jag var lättretlig och på dåligt humör större delen av dagen, eller ja det senaste halv året är väl mer sanning.

Men ja idag var det ja, jag försov mig (iofs inte så bra men tack vare tabletterna så sover jag mycket bättre nu), det gick som en dans att lämna Dexter på dagis, fick positiv feedback från dagis om en sak jag tog upp med dom igår, tog en skön promenad innan jag gick hem, gjorde ett delprov i min engelska kurs och fick alla rätt!! Och efter det tog jag ut Laban i koppel på innergården för första gången, städade hans bur, sopade golvet, slängde sopor och bokade tvättstugan!

Känns mega skönt att den här dagen har blivit så bra än så länge ^^

När vi klippte klor igår <3

Måste jobba för att komma åt maten

Ute med Melkers valpkoppel <3 måste köpa ett längre som är ca 3m

Ovido - Quiz & Flashcards