Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Lisa - 14 februari 2014 14:41

Den här veckan har man inte varit på topp. Dexter har varit hemma och sjuk sedan i lördags, Daniel är sjuk men jobbar ändå och själv har jag ju varit hemma och tagit hand om Dexter. Dom senaste dagarna har även jag börjat känna mig krasslig men det bryter aldrig ut.

Måndag och tisdag var helt okej att vara hemma. Dexter var rätt seg och vi tittade mycket film och serier.
Onsdag och torsdag var hemska! Dexter var oförtjänt pigg trots feber och själv kände jag mig som att jag ville dö eller något. Stackars Daniel kom hem till en virvelvind och en tickande bomb som höll på att explodera vilken sekund som helst.

Idag bestämde Dexter och jag att vi skulle ha en bra dag tillsammans.
Och än så länge har vi hållet det.
Först väckte Dexter mig runt 7:30 för att han ville ha frukost så då gjorde jag iordning ett gäng smörgåsar och så slog vi läger i soffan. Dexter var nöjd och glad fram till ca 10:30 när mormor ringde och ville facetima med oss från Fuerte ventura eller var dom nu är :P

Sen har vi gått en promenad till underbara hem och ÖB och ordnat en alla hjärtansdag present till Daniel <3

Ovido - Quiz & Flashcards