Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Lisa - 25 mars 2014 10:36

Oj jag är verkligen super dålig på att skriva här...

Sist jag skrev så handlade det om att vi kanske skulle få musungar, det har vi fått också, 5 stycken små bebisar blev det som är hela 2 veckor och 5 dagar idag :)

             

Idag har jag varit på utvecklingssamtal på Dexters avdelning och jag kan ju säga som så att det var en mycket glad och stolt mamma som gick där ifrån :D Han är så himla duktig och det sista hon sa till mig innan jag gick var "Ni har en väldigt fin pojke, honom ska ni vara stolta över" Det gjorde verkligen min dag! Det känns så skönt att få bekräftat att det vi gör i våran mamma- och papparoll är bra och att vi uppfostrar en fin liten pojke <3

   


Efter samtalet ringde jag direkt till Daniel och talade om allt fint som sas om Dexter så han blev lika stolt han.
Jag tänkte att vi skulle fira med att gå till skogen efter dagis om Dexter vill ^^


När jag kom hem så gick jag raka vägen ut till Laban och började städa hans bur så den är nu ren och fin igen. Laban själv blev jätte glad över att han fick skutta runt i köket, hallen och vardagsrummet medan jag höll på och fixade med hans bur.

Sedan låg vi och mös i solen tillsammans en stund innan jag var tvungen att gå och plugga :) Snart är det nog så varmt så det går att kastrera honom så då hoppas jag att han blir ännu mysigare och inte skvatter och pluttar överallt :)

 

Imse fick ta över tjejernas gamla låda för han skvätter så mycket spån omkring sig :P Vi har köpt en dubbelt så stor åt honom men det bara spricker när jag försöker skära till öppningen så det får Daniel fixa sen ^^

 

Ovido - Quiz & Flashcards