Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Lisa - 29 oktober 2014 20:48

Jaha då körde vi ett litet uppehåll med bloggandet som vanligt. Men nu är det inte på grund av att det inte finns något intressant att skriva om utan för att det tar tid att få ihop livet som mamma, student och valpägare. Men nu har vi börjat få in rutiner och det känns som att allting flyter på ganska bra.


Molle ligger fortfarande snällt i väskan när vi går till och från dagis. På morgonen när vi lämnat av Dexter spenderar Molle och jag en stund i skogen. Det tycker han är spännande :)


 

De har börjat gräva för våra nya balkonger som skall komma vecka 48, så Molle och jag har fått bytt sida för hans toalettbesök. Det gillade han inte alls och vi har fått ett antal pölar och högar inne. Dessutom så verkar han ha fått en förkärlek för att kissa i sina bäddar... Tvättmaskinen går varm kan jag lova.


Han går även under smeknamnet pirayan nu mera ;) Anledningen till det kan ni säkert gissa er till.
Det är mycket som händer i det lilla huvudet och jag skulle kunna skriva hur mycket som hellst om honom. Men jag kan säga att han är en underbar liten valp som bits så fort han får chansen, som är tuff och självsäker och som fullkomligt älskar att träna! <3

             

Ovido - Quiz & Flashcards