Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Lisa - 29 juli 2011 23:11

Idag på kvällskvisten badade jag och älsklingen tillsammans. Det var... hmm.. intressant? Först gick det ganska bra men det var trångt som tusan men vill man så går det :P

Sen fick Daniel för sig att han skulle hälla vatten i ansiktet på mig och då var ju jag så klart tvungen att hämnas och då med ännu mera vatten, sen var kriget i fullgång och det hela slutade med ett halvtomt  badkar och ett helt hav på golvet :P


Nu står vi här mitt i natten och lagar mat tills imorgon :)

Det blir en varsin pastasallad. Daniel har med tonfisk i och jag gör en med "rispasta" och korv. Det smakar godare än vad det låter iaf :)


Imorgon blir det en tidig morgon för då ska vi packa in barn och hund i bilen och åka mot stockholm där det är rugbyturnering. Dexters första <3

Ovido - Quiz & Flashcards