Alla inlägg under april 2014

Av Lisa - 21 april 2014 23:22

Idag har Dexter och jag spänderat flera timmar i solen i Parken Zoo tillsammans med Cia och hennes söta dotter Ciara.

Vi tittade på de flesta djuren och gick även en sväng och tittade på dinosaurierna till barnens förskräckelse trots att både Dexter och Ciara tjatat om det :P

Efter en trevlig dag med gott sällskap vandrade Dexter och jag hem till mormor där resten av eftermiddagen/kvällen spenderades :)

                                                                   

Av Lisa - 20 april 2014 23:15

Påsken spänderade jag, Daniel och Dexter tillsammans med Simon, pappa, farmor, farfar och farmors synster plus hunden Buster. Vi var i hälsingland i farmor och farfars gamla stuga där jag har varit flera gånger per år från att jag var alldeles ny tills att jag blev kanske 15 år eller så. Sedan har det blivit uppehåll så det var skönt att äntligen komma hem igen :) Mycket var sig likt sedan jag var liten men en hel del var nytt också så det var kul att få visa Dexter och Daniel runt och berätta om vad man gjort där när man var liten :)


Här kommer en bildbomb från fredag till söndag :)

                                                         

Av Lisa - 14 april 2014 22:45

Här kommer lite bilder från när Dexter var med dom stora grabbarna och körde cross :)

                           

Av Lisa - 1 april 2014 22:07

Tyvärr funkar inte ljudet :( Men här är en mycket glad och lite snopen kille som får sin första cross <3
 

Skapa flashcards