Alla inlägg den 29 september 2012

Av Lisa - 29 september 2012 23:03

   



 

Av Lisa - 29 september 2012 21:07

Igår kväll så ändrade jag Melkers annons på blocket och lade upp den igen och imorse så hade jag 7 nya mail att besvara. Det är ganska jobbigt att behöva svara på alla mail till folk som vill ha min hund och extra jobbigt är det när det är folk som bara frågar om dom kan få honom ännu billigare... Jag klarar inte av att titta på hans annons för det gör för ont.

Iaf så svarade jag på mailen och sedan kom mamma hit och hämtade upp mig och Dexter (Melker var med Danie, Sandra, Fredrik och Basse och fiskade) och så åkte vi till ica maxi tillsammans. Vi köpte lite kläder till Melvin, lunch och så köpte jag några garn nystan och en virknål :) Sedan åkte vi hem till mamma, jag lagade mat och sen när Dexter låg och sov så virkade Melvin och jag lite tillsammans :)

Tror både Dexte och jag tyckte att det var väldigt mysigt att vara hos mormor idag :)


På kvällen kom hans morfar hit. Vi bjöd på mat och efterätt. Dexter visade alla sina leksaker, lekte rövare och var bara allmänt sprallig. Vi pratade träning och fiske och hade det ganska trevligt :)

Nu sitter jag här och har precis svarat på 15 st nya mail angående Melker och det tog över en timme. Nu ska jag virka färdigt min cupcake och sy ihop den så kommer det en bild här sen :)

Daniel har somnat i soffan för länge sedan <3

Ovido - Quiz & Flashcards