Alla inlägg den 13 april 2013

Av Lisa - 13 april 2013 11:07

Dexter har börjat med en ny lek och han är så otroligt söt när han leker den.

Han leker att han är en bebis. Han kommer och säger att han är en bebsi och så ska han ligga i famnen som en liten bebis, sen säger man att nu ska bebisen sova så då blundar  han och och "snarkar" som en liten bebis.

Nu skulle Daniel ställa honom upp men han bara segnade ner på golvet och låg och lyfte lite på huvudet. Då frågade jag om bebisen kunde krypa och det kunde han. Men när han leker bebis så pratar han ingenting så man får helt enkelt gissa vad han menar då <3

Av Lisa - 13 april 2013 10:40

igår kunde jag inte somna innan klockan var 00:30 eller så. Jag sov som en klubbad säl på morgonen när Dexter och Daniel försökte väcka mig men till slut fick dom iaf upp mig och då blev jag förvånandsvärt pigg som tur var :)

Vi började med att äta frukost och till Dexters stora lycka så åt pappa ägg vilket innebar att han fick trycka ihop äggskivaren <3


Efter frukost fick Dexter sitta och titta på en film medans Daniel stod och stekte hur många kycklingfileér som helst (han står för kycklingen på bröllopet) och jag fixade iordning mina naglar och håret.

Nu har Daniel och Dexter disko här hemma och dansar och nyss bjöd han upp mig också <3


Snart ska dom andra två hoppa in i duschen och jag ska nog fixa iordning frisyren.

Jag ska försöka få mamma att fota oss tillsammans sen  :)

Ovido - Quiz & Flashcards