Alla inlägg den 27 september 2013

Av Lisa - 27 september 2013 23:16

Så nu är jag klar :)

Av Lisa - 27 september 2013 22:40

När jag kom hem från dagis i morse så åt jag frukost och tittade på en film... I typ 20 minuter! Sen vaknade jag igen kl 13:20 och var helt förstörd.

Daniel hämtade iaf Dexter och sedan mig och så åkte vi mot Ikea :)
Jag köpte gardinstänger och gardiner till sovrummen och vardagsrummet som jag hoppas att vi får upp imorgon innan alla kommer :)
Efter Ikea åkte vi till Sala och hämtade upp Simon, tillbaka till erikslund för att handla på city gross och sen mot mamma för att släppa av Simon.
När vi kom hem somnade jag i soffan igen! Fast jag inte alls hade tänkt det. Daniel väckte mig när han skulle lägga sig och jag flyttade in i sovrummet ist bara för att upptäcka att jag inte alls kunde somna om igen :/
Så nu sitter jag vid köksbordet och äter en yoghurt innan jag ska gå ner och hämta Daniels födelsedagspresent. Jag tänker att det nog är lika bra att slå in den nu när han sover för imorgon kommer det nog inte gå så nyfiken som han är :P
Nu hoppas jag bara att han blir glad över det jag köpt till honom :)

Av Lisa - 27 september 2013 07:46

Igår tränade jag lite rallylydnad tillsammans med Ingela och hennes hundar igen. Det var jätte kul :)
Så kul att när jag kom hem så började jag träna lite med Laban också :)

När Daniel kom hem så hämtade vi Dexter och åkte sedan till tuna park och tittade lite på kläder.
Efter det lämnade han av mig och Dexter och åkte själv till Henke för lite kaffe.
Jag gjorde i ordning lite mat till mig och Dexter.
Efter maten tittade vi på Bolibompa innan Dexter skulle gå och lägga sig.


När Daniel kom hem vid halv 9 så hade jag jätte ont i magen!
Och inte gick det med sig heller :( när jag vaknade på morgonen så hade jag fortfarande ont i magen och dessutom ont i huvudet också :/

Ovido - Quiz & Flashcards