Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Lisa - 13 augusti 2011 11:11


Dexter på väg till stockholm för att titta på rugby :)

Dexter har kommit på att man kan använda sig av pallen hos mormor.

Låt oss presentera Dexters lära gå pall :)


Sover sött hos mormor
     

Nu har dom vaknat

Dexter tänker rymma! :O 

Melker hittade sin favoritplats :)

I lekparken idag :)

   


 

Av Lisa - 13 augusti 2011 10:43

Äntligen funkar det!
Igår så skrev jag ett jättelångt blogginlägg och så försvann allting så då tappade jag intresset och nu i morse så har det inte gått att skriva alls fram till nu :)


Iaf så i förrgår och i går så var jag barnvakt åt Melvin och var hemma hos mamma.

på kvällen i förrgår så var jag med Nina och Sara på tjejkväll hemma hos Sara och igår bestämde jag att vi skulle bo hemma hos mamma över helgen eftersom att dom inte ska vara hemma :P

Så nu är vi här hemma och iaf jag njuter ^^


I morse var vi ute på över en timmes promenad och Melker han var så duktig så och fick springa lös och springa av sig lite :)
Han kom så fort jag ropade och satte sig och lade sig i det våta gräset när jag bad honom så jag är riktigt nöjd!

Sen gjorde vi lite balansövningar i lekparken som han tycker är så kul :)


Ja det här var då en inte alls så långt som det jag skrev tidigare men jag orkar helt enkelt inte skriva om det igen :P

Ovido - Quiz & Flashcards