Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Lisa - 24 januari 2013 23:37

Idag har jag som sagt varit med Sara till stallet, vi tittade till så hästarna hade vatten och gosade lite med dom innan vi åkte hem till Sara. Vi pratade om allt möjligt, jag tittade på när Sara var duktig och städade och sedan bjöd hon på lunch innan hon körde mig till ica så jag kunde hämta Dexter.


Jag kom lite för tidigt så vi exter fick vara kvar 20 minuter extra på dagis innan vi började klä på oss och det tyckte han var jätte kul. Han visade mig en massa leksaker och hans ena dagisfröken berättade att han kommer med leksaker till dom nya barnen som håller på att skola in sig när dom blir ledsna. Då blir man alldeles varm i hjärtat <3

När vi kom hem hade vi lite mys framför datorn. Det vill säga att jag tittade på datorn och Dexter satt i mitt knä och nöp mig i näsan, petade mig i ögat och drog mig i öronen för det har han nämligen lärt sig vad det är för något så frågar man honom vart näsan är nu så tar han tag i första bästa näsa :P <3


Fram mot kvällen var det meningen att jag skulle följa med Nina och träna  men jag råkade missuppfatta det hela så det blev inte av :( Daniel kom hem alldeles för sent eftersom att jag sa att jag inte skulle träna =/ Så tokigt det kan bli... Så vi åkte och handlade för våra sista pengar när han kom hem ist, åt mat och sedan körde jag ett styrke pass själv på kvällen så får jag hoppas på att jag får chansen att följa med Nina fler gånger.

Av Lisa - 24 januari 2013 08:19

Igår när Dexter hade somnat hade Daniel och jag lite myskväll. Vi åt avokado och äggröra och så spelade vi TP :)

Först ledde jag överlägset men sedan började han komma ikapp och i slutet så var det så himla lika så det avgjordes med en fråga! :P Daniel vann tillsist men egentligen så skulle det ha varit jag :( :P


Nu på morgonen har Dexter och jag legat och mornat oss i sängen. Han är så duktig som går upp och tänder lampan åt oss när det är dags att gå upp <3


Idag när jag har lämnat Dexter på dagis så hämtar Sara mig utanför och så ska vi åka till stallet :) Sen får vi se vad dagen har att komma med.

Ovido - Quiz & Flashcards