Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Lisa - 23 juli 2013 19:11

Idag fick jag 3 bilder på lillfisen skickade till mig från uppfödare och gud så söt han är!
Dexter tycker också att han är söt och säger "Desters" och pekade på skärmen <3
Nu har jag iaf hittat et bra foder och känner att jag har allmänt koll på läget, nu ska vi bara ha några trevliga dagar i östersund innan vi ska börja fixa och bygga här hemma tills den lilla killen kommer hit :)

Den här dagen har vi roat oss med att prata med försäkringskassan, städat och tvättat.

Nu är vi nästan färdigpackade och redo för imorgon :)

Av Lisa - 23 juli 2013 03:39

Klockanär snart 4 på morgonen och jag känner verkligen inte alls för att sova. Jag är så glad och förväntansfull för det som ska komma!

På onsdag åker vi till östersund för att träffa Daniels släkt där uppe, när vi kommer hem så dröjer det inte särskilt lång tid tills vi hämtar Dexters nya kompis och efter det drar verkligheten igång och jag ska förhoppningsvis ut på arbetsträning :)

 

                                                  
                                      <3

Ovido - Quiz & Flashcards