Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Lisa - 8 mars 2011 19:32

Idag skulle vi ha gått till Bvc, men det glömde jag bort fast jag har skrivit upp det i kalendern =/ Vi fick i alla fall en ny tid redan på torsdag så då ska vi gå dit :)


Efter det missödet bestämde jag mig för att ta i tu med lite saker som behövdes göras så jag ringde till Mvc och bokade en tid för efterkontroll och sen åkte vi ner till banken och spärrade mitt kort och beställde ett nytt kort :) Under tiden gick Daniel runt med Melker på stan lite så han fick en massa spännande att lukta på i stället för att sitta instängd  i bilen.


När jag äntligen var klar på banken så gick vi till veterinären och så fick Melker ta 1 års sprutan. Det var inte så populärt men hon som gav honom sprutan var riktigt duktig, hon hälsade och klappade lite på honom innan hon började sen stack hon honom fort som attans och sen så pratade hon med honom igen och försökte ge honom godis. Fast det tyckte han inte om :P

När vi kom in på kliniken så såg jag en supersöt liten BC-valp med namnet Odd som var där. Jag kände igen dom men jag är inte säker på att Odd´s matte kände igen mig (hon är också ut på EBK). Sen var det en tant som böjde sig ner och tänkte klappa Melker utan att fråga (som vanligt) så den här gången sa jag "Han är lite oberäknelig så du får klappa på egen risk" Tanten hejdar sig och frågar vad jag menar "Ja alltså han verkar glad och så och sen helt plötsligt så biter han" Haha hon drog snopet åt sig fingrarna och gick där ifrån XP Inte för att han skulle bita någon bara så där men vad gör man inte för att folk ska sluta slänga sig över honom utan att fråga bara för att han är så söt?

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards