Alla inlägg den 13 april 2011

Av Lisa - 13 april 2011 17:08

Igår orkade jag inte blogga fast jag egentligen hade något att berätta (har jag för mig) för nu när jag satte mig ner för att skriva så kommer jag inte alls ihåg vad vi gjorde förutom att vi fick hem fruktlådan :P Haha så det kan vara.


Men vad vi har gjort hit tills idag har jag i alla fall färskt i huvudet.

Till att börja med så var Dexter jätteduktig i natt, han somnade klockan 22 och vaknade inte förrens vid 6-tiden på morgonen så det var verkligen jätteskönt att få sova ut ordentligt :) Sen fick han mat och sov till klockan var ungefär 9, då gick vi upp och åt frukost och sen så la vi oss i sängen igen allihopa och lyckades på något sätt somna om igen så vi vaknade inte förrens efter 3,5 timme!


Efter våran rejäla sovmorgon som aldrig verkade ta slut så åkte vi ner på stan och gick ner till försäkringskassan och ordnade med min mamma ledighet så nu kommer jag vara hemma med Dexter enda till Januar :)

Sen promenerade vi lite på stan, beställde klipptid till Daniel och köpte en varsin subway! :D Jag älskar subway!

Jag ville egentligen ha en till subway men det fick jag inte för Daniel så vi kom överens om att jag skulle få en kaka från ica maxi när vi åkte hem ^^

Men när han kommer tillbaka så sa han att dom hade slutat att baka sånna kakor och eftersom att han inte visste vad jag ville ha så fick jag ingenting :( taskigt tycker jag som var inställd på att få äta lite onyttigt... Men den skitungen lurade mig! Han hade köpt ett påskägg åt mig ist^^ <3 Så nu sitter jag och mumsar på det och ska snart gå och laga lite mat, fläskkarè och potatis med lite grönsaker :)

Ovido - Quiz & Flashcards