Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Lisa - 4 maj 2011 13:49

Jag tyckte att det blev lite för tyst när jag satt här vid datorn så jag gick upp för att titta till vad Melker höll på med. Jag hittar honom i vagnen! :O Han har alltså hoppat upp i fotöljen klättrat upp på ryggstödet och sen hoppat ner i vagnen! Suck säger jag bara det är så typiskt Melker :P Han är uppfinningsrik den lilla herren ^^

Av Lisa - 4 maj 2011 13:41

Igår låg jag och funderade lite på vad jag ska baka för tårtor nu när det är så många som fyller år och då blev Daniel så sugen på att göra en tårta till sin mamma som fyller om ett par dagar så han cyklade iväg och köpte lite grejor och sen satte han igång och gjorde en tårta kl 22 på kvällen :P

Jag fick provsmaka den lite och den var faktiskt riktigt god :) Jag är bra sugen på att gå och ta mig en bit idag också men jag har lyckats hålla mig ifrån den för när Daniel kommer hem är tanken att vi ska gå över med tårtan till hans mamma så får hon en förtidig födelsedagstårta eftersom att Daniel inte orkade vänta flera dagar på att genomföra sin genialiska idé :P


En tråkig sak som har hänt här borta, eller hänt och hänt jag har beslutat mig för att göra mig av med Silver och Vidar :( Det är absolut ingenting jag vill men Dexter visar tecken på allergi så för att minska risken för att jag även måste göra mig av med min älskade lilla Melker så säljer jag nu hamstrarna och så kommer sovrummet att bli hundfritt. När vi får råd kommer vi även att investera i en luftrenare.

Silver ska få komma tillbaka till sin uppfödare och troligtvis få bli avelshanne hos henne, Vidar har jag inte haft hjärta att lägga ut någon annons på än :( Känns så sorgligt att han ska behöva byta hem igen efter allt han har varit med om :(

Ovido - Quiz & Flashcards