Alla inlägg den 7 november 2012

Av Lisa - 7 november 2012 07:36

I måndags var Simon här och han hade köpt med sig lite chips och godis :)
Först var vi ute i lekparken med Dexter en stund innan han gjorde i blöjan så vi var tvugna att gå in. Sedan bjöd jag Simon på lunch innan vi tog fram allt gott och satte oss i soffan och tittade på spirit. Dexter tyckte den var jätte bra efter som att det var både fåglar och hästar med i filmen och satt mest och gnäggade hela filmen :p

På eftermiddagen kom Spike över medans Nina och Marcus sprang på ärenden. Daniel höll på att skita på sig när han kom hem och det var en hund som skällde :p han trodde att han hade gått in i någon annans hem :p

Igår lämnade jag Dexter på dagis som vanligt. Vi pratade med dom att dra ned på sovtiden där, jag föreslog 30 min och dom 45 så då blev det så. Det ångrade vi helt klart på kvällen när han inte somnade förr ens vid 23 :/
Men innan dess var han hemma hos sin farmor och farfar för Daniel och jag var och tränade på ASK :)

Ovido - Quiz & Flashcards