Alla inlägg den 15 november 2012

Av Lisa - 15 november 2012 14:59

I morse tittade jag fel på klockan på något sätt så redan 8:30 stod vi utanför porten redo att gå till dagis. Men så tidigt kunde vi ju inte komma så Dexter fick leka 20min i lekparken innan vi kunde gå iväg :)

Efter att jag lämnat honom så mötte jag Sara på parkeringen utanför och så åkte vi till hennes stall.
Vi tog in Glitra i stallet för första gången och ställde upp henne i boxen så Sara kunde borsta henne. Hon var jätte duktig och stod nästan helt stilla hela tiden och lät mig klappa henne :)
Sedan fick hon stå och hamstra morot medans Sara testade att lyfta på ena hoven och det gick jätte bra :)

På eftermiddagen så var Dexter och jag och tittade ut en present åt Jennie och det var inte det enklaste kan jag lova men nu känner jag mig nog ganska nöjd :)

Ovido - Quiz & Flashcards