Alla inlägg den 11 november 2012

Av Lisa - 11 november 2012 10:58

I morse vaknade jag 10 i 8. Jag smög upp och satte på mig mina kläder och satte Dexter framför barnkanalen innan jag tog på mig ytterkläderna och cyklade iväg mot Ica i regnet.
Halv vägs dit kommer jag på att dom inte öppnar förr än klockan 9 på söndagar så jag vänder om och cyklar till Ica maxi i stället.

Jag plockar på mig några frallor, en mugg, en t-shit och en blå fars dag tårta :)
Jag lyckades få hem allt det där utan att mosa tårtan fullständigt.

Dexter hjälpte mig i köket när vi gjorde iordning Daniels frukostbricka. Han fick till och med kaffe fast jag avskyr lukten av det :)

När vi är klara går vi mot sovrummet där Daniel ligger och sover. Jag ber Dexter att öppna dörren och han gör det försiktigt och står sedan tyst och väntar.
Kan du gå in och väcka pappa viskar jag.
PAPPAAAA! Skriker Dexter det högsta han kan så Daniel flyger upp ur sängen :p

Ovido - Quiz & Flashcards