Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Lisa - 3 januari 2011 20:28

Usch jag tror att jag börjar bli sjuk =/ känner mig helt varm och febrig och det är jobbigt att andas och minsta lilla jag rör mig så börjar hjärtat slå precis som jag har sprungit en massa i trapppor...

Ska nog gå och titta lite på tv och hoppas på att det släpper snart för jag har ingen lust att bli sjuk nu!

//Lisa

Av Lisa - 3 januari 2011 15:19

Det är lite roligt att det fortfarande känns helt overkliget på något sätt att vi snart har vårat lilla barn här, att vi kommer att få gå upp mitt i natten och byta blöjor, torka bort spyor och att det faktiskt snart kommer ligga ett litet under och sova i vaggan bredvid våran säng <3

Melker ligger och funderar på när den nya lilla familjemedlemmen har tänkt sig att anlända :P

  

Av Lisa - 3 januari 2011 11:49

Oj oj oj, nu har det hänt grejer! (inte med bebisen :P)

Älsklingen har också börjat blogga! han har skrivit ett inlägg än så längen men jag hoppas att det blir fler :)


Farmor ringde i morse men jag hann inte svara (eller orkade inte :P) för jag låg och sov så nu tror dom kanske att vi är på BB :P men jag försökte ringa henne och fråga vad hon ville men nu svarar inte hon. Nåja det löser sig nog snart :)


Förresten håller jag på och fixar med en liten hemlig sak, fast vad det är kommer ni inte få se förrens i februari eller så ^^ om det äns blir av :P

//Lisa

Av Lisa - 3 januari 2011 01:26

Nu börjar jag känna av att barnet trycker nedåt och jag börjar få lite ont i höfterna så nu känns det som att det börjar hända något :) fast jag tror det tar ett par dagar till en vecka till innan den kommer ut, vem vet det kanske tar två veckor :P

Vi ska iaf packa iordning det sista som ska med till bb, sätta in barnstolen i bilen och försöka komma iväg och köpa någon enfärgad vaxduk så vi kan göra klart det sista med skötbordet :)

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards