Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Lisa - 6 januari 2011 18:47

Nu är jag skapligt slut i höfterna men det var det värt :P Sara och jag gick runt ett par timmar och kikade på en massa kläder till henne och så kunde vi inte låta bli att titta på lite bebiskläder när vi endå gick där i affärerna ^^ Jag hittade ett par super gulliga pandastrumpor som jag inte kunde låta bli att köpa, dom kommer vara så gulliga på dom där små bebisfötterna <3

Just ja vi fikade med en varsin semla också, fy f-n vad gott det var! :D


Sen kom Daniel och hämtade oss och så åkte vi hem till oss och åt fruktsallad när Jimmie kom hit för att hämta Sara.


Nu står Daniel och hans brorsor, Mange och Basse ute i köket och lagar mat :) Tacos blir det så det blir riktigt smaskigt ^^

//Lisa

Av Lisa - 6 januari 2011 12:47

Inatt somnade jag vid 4:30 :P och sen så vaknade jag "imorse" kl 12 av att Sara smsade mig och frågade om jag ville följa med till tuna park och det ville jag ju :) Så nu har jag ätit frukost och så ska jag försöka hitta en tröja jag kan ha på mig så ska Daniel köra ner oss snart :)

//Lisa

Av Lisa - 6 januari 2011 01:15

Suck vad man blir trött på folk ibland, nyss var det någon eller några idioter som höll på och smällde smällare mitt bland alla lägenheterna... kl 1 på natten! var finns respekten för alla medmänniskor? Dom som ska upp och jobba om bara några timmar? Eller respekten för alla djuren, vilda som tama? som tur är så blev inte Melker rädd men det finns många djur som blir det och det räcker väl med att dom fick utstå allt smällande för ett par dagar sen??

Ja ja, behövde visst gnälla av mig lite :P


Jag kan väl tala om att det inte har blivit några fler värkar sen dom två sista så jag tröstade mig med att göra fruktsallad med färsk ananas, mango, apelsin, kiwi och vindruvor :) Så får vi se när nästa värk kommer :)

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards