Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Lisa - 23 januari 2011 22:40

Idag har vi äntligen gjort något som vi skulle ha gjort för länge sen, vi har träffat Cia, Mange och lilla Ciara! :) Och hon är ju lika fruktansvärt söt som hon var sist vi såg henne men den gången fanns ju inte Dexter så det var kul att se hur olika men endå lika dom var varandra ^^

Dom gör likadana små söta miner och min favorit är nog när dom gör pussmunnen ^^ Hur som helst så var det iaf jätte trevligt att ha dom här och vi pratade massor, drack lite te och åt god choklad innan dom åkte hem till sig :)

Nu ligger Dexter och sover igen och jag tittar på något tvprogram om bebisars utveckling, faktiskt riktigt intressant, så nu ska jag fortsätta titta på det så jag vet hur Dexters hjärna kommer att utvecklas ^^
//Lisa

Av Lisa - 23 januari 2011 17:29

Ja som sagt idag har Dexters morfar och bonusmormor varit här på besök :)

Dom tyckte att han hade blivit större så det hoppas vi verkligen ska synas på vågen när vi ska till Bvc på tisdag :) Sen var Dexter lite busig och spydde ner sin morfar lite men det gjorde visst inte så mycket som tur var :)


Just nu är jag, Dexter och Melker ensamma hemma för älsklingen är iväg till sin kusin och firar sitt kusinbarn som blir 3 år idag har jag för mig. Tanken var att Vi skulle följa med allihopa så dom fick träffa Dexter men jag fick kalla fötter eftersom att det är öppethus så vet vi inte vilka som kommer och då kan vi ju inte vara säkra på att ingen kommer att vara förkyld eller något liknande så jag vågade inte ta med Dexter, jag är nog kanske lite överbeskyddande men jag vågar helt enkelt inte riskera att min lilla älskling ska bli sjuk :(


Just nu ligger Dexter och Melker i soffan tätt intill varandra igen och sover båda två ^^ dom är så söta <3

Själv sitter jag här med lite russin och en 2-liters colaflaska med vatten som jag försöker trycka i mig för jag har kommit fram till att jag dricker för lite så det försöker jag ändra på :P
//Lisa

Av Lisa - 23 januari 2011 00:43

Idag kom Monica och Olle hem till mamma och hälsade på så mamma och Monica hämtade upp mig och Dexter imorse och så spenderade vi större delen av dagen där :) Vi blev bjudna på lunch, fläskpannkaka med lingonsylt! :) Sen fick både Dexter och jag lite presenter av Monica och Olle. Dexter fick jättefina kläder och jag fick en kokbok, Jamie's America har jag för mig att den hette :)


Sen när vi kom hem igen så låg vi sängen och myste någon timme innan vi började med kvällsmaten och så tittade älsklingen och jag på tv tillsammans som vi inte har gjort på länge <3


Nu ligger mitt lilla hjärta i sin fina pjamas med lejon på och sover i soffan. Tidigare låg Melker alldeles tätt intill men det blev förvarm så han gav upp tillslut och ligger nu på min fot för lite närhet vill man ju ha även om det är varmt :P

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards