Alla inlägg den 10 december 2011

Av Lisa - 10 december 2011 00:18

Idag har vi inte gjort så mycket under dagen. Dexter och Melker har lekt och haft sig och jag har tittat på.

Inte har han velat sova någon middag heller, det gör han numera bara några gånger i veckan.

På kvällen satte jag igång och dammsuga. Dexter hjälpte så klart till genom att vara ivägen, klättra på fågelburen,hänga på dammsugaren, ändra sugkraften osv osv :P Men det blev skapligt rent iaf :)

Sen har jag diskat undan en massa så vi ska slippa göra det de första vi gör imorgon.


När klockan var 21 kom Simon över en stund så då åt vi lite mat tillsammans :)

Sen pratade vi en stund innan han gick hem igen. Två timmar senare kom Daniel hem från julbordet som han var på med jobbet. Han ville dekorera pepparkakorna som vi gjorde förut så det gjorde vi :) Dom blev så fina så ^^

Jag gjorde en chihuahua och så skrev jag "Dex" för dexter funkade inte. Daniel gjorde en rugbyboll, en hund/demon, ett "D" och min hand :)


Just ja, jag packade upp en kartong också så nu finns det en mindre kartong som står i vägen i vardagsrummet :D

Ovido - Quiz & Flashcards