Alla inlägg den 14 december 2011

Av Lisa - 14 december 2011 10:36

Som sagt här kommer lite filmer :)


Först ut är en liten film på min namnlösa fågel som gärna vill smaka på apelsinen men inte riktigt vågar ;P


Sen en film på Simon som spelar gitarr för Dexter (kommer ej ihåg om jag laddat upp den idigare)


Dexter äter banan och är glad :)


Dexter är lite övertrött :P


Klickade lite med Melker :) Gick väl sådär


         

Av Lisa - 14 december 2011 10:23

Nu bestämde sig mobilen äntligen för att att fungera med datorn så jag tänkte att jag skulle passa på att lägga upp lite bilder och några filmer :)


Här bakar vi peppar kakor för första gången i nya lägenheten, jag kunde inte hitta mina pepparkaksformar så vi fick köra a´la Kajsa Vargs metod "Man tager vad man haver" och det gick ganska bra det också ^^

    Den här lilla kartongen med tuggben i råkade jag glömma i en påse i Dexters rum, efter ett tag så hör jag något konstigt ljud och får för mig att Melker har fått tag på Dexters kusins julklapp som också låg där inne. Lättad över att det bara var dentastixen och inte det jag befarade börjar jag skratta åt honom :P Melker tänkte säkert något i stil med "hade jag fått 10 sekunder till så hade dom varit mina!" :P  

Ovido - Quiz & Flashcards