Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Lisa - 14 februari 2011 22:33

        

Av Lisa - 14 februari 2011 22:13

Gud vad det är skönt att ha det städat hemma! :) Nu ska jag bara ta itu med sovrummet och sen är allting i tipp topp^^
Sen ska jag nog gå igenom och rensa en massa saker här hemma som vi inte behöver och se vad vi kan sälja och vad vi ska slänga, sen ska jag fortsätta med alla kartongerna som står i klädkammaren och i förådet och se om man kan sälja av lite där också och skicka resten på tippen så att man får undan allt skit man inte vill ha :)

Idag var/är det ju alla hjärtans dag så jag bjöd över pappa och hans fru Ulla på lite fika vilket var jättetrevligt :) Jag bakade lite choklad cupcakes med chokladfrosting och så hade jag på lite hjärtformat strössel :)

Efter cupcaken så var jag ju tvungen att träna lite eftersom att jag inte gått någon ordentlig promenad idag och för att jag försöker att gå ner i vikt så jag kommer i mina gammla kläder igen, så jag ställde mig på crosstrainen och tittade på topmodel och i pauserna körde jag situps och armhävningar så nu känns det lite bättre :)
//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards