Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Lisa - 15 februari 2011 21:57

Idag gick jag upp tidigare än vad jag brukar för jag fick för mig att det var idag vi skulle till bvc, men det var det ju inte. Det är inte förrens på fredag. Men det var skönt att gå upp tidigt för en gångs skull så för mig gjorde det inget :)

Idag stod jag på crosstrainen ett tag igen och jag kan ju säga att min kondition inte är den bästa men jag hoppas att det ändrar sig snart! :)
Jag har tydligen blivit smalare för Daniel påpekade det igår och idag när hans mamma och lillebror kom hit så tyckte hon också att jag hade blivit smalare. Vilket ju är trevligt att höra men jag kan ju inte påstå att jag ser det själv än :P Men det är alltid kul att höra :)
Iaf så hade dom med sig semlor och bjöd på och vi i våran tur bjöd på cupcakes från igår.

Nirvana var förbi här ett par timmar också och det var jätte kul att ses igen, det var såååå länge sen! Dexter verkade iaf tycka väldigt bra om henne och gav henne ett av sina charmiga leenden när hon  hade kameran framme så den bilden ser jag fram emot att få sen ^^

Jag funderar på om jag ska ställa mig på crosstrainen igen efter som att jag har ätit både semla och cupcakes idag men jag vet inte om jag orkar duscha igen :P annars får jag köra extra länge imorgon!
//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards