Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Lisa - 28 februari 2011 22:22

Nu har vi kommit hem från bokcirkeln och varit hemma ett tag. Det var trevligt där borta :)  Mamma hade fått önskemål om att jag, Dexter och Melker skulle följa med och eftersom att vi endå inte hade någonting annat vettigt att göra så följde vi med.
Melker tyckte att det var spännande att springa runt och utforska i ett helt främmande hus och barnen där tyckte det var jättekul att det var en hund med:)
Speciellt roligt tyckte dom att det var när Melker försökte leka med en stor My little ponny och drog den i håret och när han hittade en docka som låg på golvet och han inte var riktigt säker på om den var riktig eller inte :P

Melker var jätteduktig med barnen även fast dom var lite för närgågna ibland tyckte han men mest var det bara spännande.
Dexter låg mest och sov i mormors famn även om han bollades runt lite så dom andra också fick hålla :P

Det är ju inte så jätte långt  kvar tills jag fyller år nu, bara 3 månader så nu får jag faktiskt börja fundera på vad jag önskar mig när jag fyller år och nu har jag kommit på två jättebra saker, en ritplatta som tyvärr är jättedyrt så en sån får jag nog inte :( Det andra är en ministudio http://www.tvspelsweb.se/ljustalt-kvadrat-produktfoton-60x60x60-p-2431.html och eftersom att jag vet att du läser min blogg mamma... snälla, snälla, snälla kan jag inte få en sån? :D
//Lisa

Av Lisa - 28 februari 2011 17:32

Det gick jättebra idag :) Vi fikade lite och satt och pratade en massa och sen så gick vi en sväng på stan och jag köpte ett par nya vantar till Dexter :)
Nu är Dexter och jag hemma igen och han har fått lite mat, nu väntar vi på att mamma ska komma och hämta upp oss för vi ska vara med på hennes bokcirkel vilket är ganska trevligt för dom brukar sällan prata om just böcker :P
Jag tror jag ska baka något där för jag är sugen på en kladdkaka ^^
//Lisa

Av Lisa - 28 februari 2011 12:26

Japp , idag ska jag gå på en "blind date" :P Fast det är ju inte en riktig dejt naturligtvis för jag är fortfarande ganska nöjd med mitt val av Daniel.

Men jag ska träffa en tjej som jag började prata med på ett djurforum :) Det ska bli spännande och lite pirrigt är det allt för jag tycker inte om att träffa nya människor och speciellt inte ensam! Fast helt ensam är jag ju inte för Dexter kommer ju följa med ^^

Nu har jag laddat mammas lilla kamera också så det kanske kommer upp lite fler bilder här igen :) Min kameraladdare däremot är putts veck :( Jag har letat överallt tycker jag, flera gånger men jag hittar den fortfarande inte =/ Nu har den varit borta i minst 3 veckor...
Jag funderar ärligt på om jag ska gå och köpa en ny laddare men då kommer säkert den gammla dyka upp. Fast å andra sidan så får jag ju en reserv laddare om jag skulle råka tappa bort den igen :P Tål att tänkas på :)
//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards